vrijdag 14 november 2014

Give-away!!


Omdat het altijd leuk is om iemand blij te maken...
Ik het nog nooit georganiseerd heb...
Ik nu al bijna twee jaar blog...

Zelf ook al twee keer een give-away gewonnen heb...
Dus weet hoe leuk dat is...
Het bijna Kerstmis is...


Jullie dit heel graag op jullie bank hebben liggen (denk ik)...
Ik zoveel plezier beleef aan jullie posten...
Steeds geniet van jullie leuke reacties...
Er zijn met lieve woorden...
als er verdriet is...
Maar ook met humor, tips en herkenbaarheid in de kleinste dingen...

Gewoon, omdat jullie mij dierbaar zijn!

Organiseer ik een Give-away!!
Wat kun je winnen:
*Dit heerlijk warme grijze zelfgebreide kussen met kabelsteek (40x45cm)
* 2 doosjes dennenappeltjes in verschillende maten 
*  houten deurhanger
* houten sterren voor decoratie.



Wil je mee doen:
* laat dit dan even weten door een reactie op deze post
* volger worden, als je dat nog niet bent (daarvoor hoef je geen eigen blog te hebben)
* plaats deze LINK met afbeelding op je eigen blog (als je die hebt)
* dit doen vóór 7 december.

Op 8 december maak ik de winnaar bekend.
Dan kun je vóór de kerst nog heerlijk genieten van dit kleine kerstpakketje...
Succes!!

Liefs, Peetje 




59 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke give-away die wil iedereen wel hebben ;)
    Een eigen blog durf ik nog niet aan dus maar volop genieten van jouw blog :)
    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je lieve reactie! Bloggen is echt genieten, dus ik zou het je echt aanraden. Het heeft mijn wereld verrijkt. Dus misschien ooit, word ik jouw volger wel...
      Liefs, Peetje

      Verwijderen
  2. Ha Peetje, ik doe graag mee met je give away. Een door jouw eigenhandig gebreid kussen op mijn bank zou natuurlijk helemaal leuk zijn! En wat je schrijft: het over-en-weer-contact tussen bloggers is gewoon hartstikke mooi!
    Fijn weekend, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi peetje,
    Wat een leuke give away..ik ben al meer dan een jaar je trouwe volger ;)
    En zal je give away doorgeven op mijn blog en fb.
    bisou,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een zalige give-away heb je!!ik volg je al een hele tijd en lees je blog met veel plezier.Je mag me dus bij op het lijstje zetten...

    Fijne dag nog!

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig, wat een leuke en knusse give-away ik doe mee................!!
    Ik heb helaas geen eigen blog ben dus een zgn. stille (maar niet minder trouwe) volger.

    fijn weekend, gr. Karen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk dat jullie allemaal mee doen! Ook stille volgers zijn natuurlijk van harte welkom!
      Liefs, Peetje

      Verwijderen
  6. Wat heb je leuke dingen voor ons uitgezocht en een zelfmaker is natuurlijk helemaal origineel!
    Mooi je kabelkussen, ik heb er ook nog een liggen ,ook in grijs, ik moet hem alleen nog afmaken( lees: een achterkant..) en twee bij elkaar is natuurlijk erg leuk.. DUS: ik doe graag mee!
    Een linkje plaats ik op mijn blog..
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk Peetje ..!...ik doe graag mee....zou zelf ook weer eens een give away doen...leuk om te doen leuk om te winnen toch...!...liefs fijn weekend van mij...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie blog heb je, prachtige sfeervolle foto's! Ik ga je graag volgen hoor. En zet ook een link op mijn blog. Lieve groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk, Petra, ik doe graag mee met je leuke give-away! Fijne avond nog..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeker een leuke give-away, en vooral dat je het kussen zelf hebt gehaakt..
    Ik wil graag meedoen hoor.

    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Net je blog ontdekt en al meteen terechtkomen op een fijne give away. :-) Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke give away, ik doe graag mee. Ik vind het kussen ook zo mooi, deze past door de kleur ook heel goed bij de winter. De link zal ik plaatsen wanneer ik achter mijn pc zit, hier op de iPad gaat dat nogal omslachtig.

    Het bloggen vind ik na vijf jaar nog steeds erg leuk, ik hoop dat we dat nog lang met veel plezier blijven doen.

    Fijn weekend. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe graag mee, ik heb nog geen blog.
    Prachtig kussen!!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je mee doet! Maar ik heb geen naam om in de 'tombola'-mand te doen. Dus wil je kans maken, dan moet ik wel een naam hebben om op het briefje te schrijven. Je kunt me ook via mail berichten, als je anoniem wil blijven op het blog. Alvast dank je wel.
      Liefs, Peetje

      Verwijderen
    2. ja inderdaad, Sorry!
      Mijn naam is Agnes
      Groetjes!

      Verwijderen
  14. Wat een warme herfst give-away, je kussen vind ik heel erg mooi, breien lukt me niet dus natuurlijk doe ik mee om een gokje bij jou te wagen!!!
    Super leuk!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, ik heb gisteren al gezegd dat ik hem zo mooi vind. Wat een mooie warme give-away!
    Ik doe graag mee en zet hem op mijn blog.
    Ik zat wel te denken dat het al weer twee jaar is dat je meeblogt. Wat gaat het snel hè!
    Ik hoop dat je nog lang blijft!

    Liefs Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke give-away en super leuk dat je een persoonlijk tintje aan deze give-away toevoegd.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ontzettend leuk Peetje een give away. En alweer 2 jaar bloggen Wat gaat het toch snel he. Volgens mij zijn wij bijna tegelijkertijd begonnen toendertijd. Ik geniet nog altijd van je posten. Ik doe dan ook graag mee aan je mooie give away. Ik ga linkjes en foto's plaatsen.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke give-away!! Ik doe graag mee hoor, zo'n mooi kussen staat vast leuk op mijn bank en de andere dingen erbij zijn ook zo leuk om mee te decoreren!
    Ik lees ook alweer een hele tijd mee met je blog en hoop dat je nog lang blijft bloggen.
    Ik ben net volger geworden,al die tijd dat ik meelas eigenlijk vergeten om me aan te melden.
    Ik zal ook de link op mijn blog zetten.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Peetje wat een mooie give-away ! Héél leuk dat je dit doet, is altijd leuk voor
    de winnaar om iets van een mede-blogster in huis te hebben ...
    Ik hoop net als de anderen dat je nog lang blijft bloggen want het is altijd héél
    leuk een post van je te lezen en de prachtige,sfeervolle plaatjes te bekijken!
    Ik neem dan natuurlijk ook graag deel aan de give-away en ga gelijk een link
    zetten in de zijbalk van mijn blog !!
    héél fijn weekend
    geniet ervan
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een warme knusse give-away Peetje.
    Leuk dat er een persoonlijk kussen van jou bij zit.
    Knap dat je dat kan.
    Ik heb nog steeds zpagetti garen hier liggen voor een mandje maar kom niet verder dan opzetten ;-)
    Ben daar niet zo handig in des te meer vind ik het knap als een andere de mooiste dingen maakt.
    Ik doe graag mee, leuk!
    Fijn weekend!
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw, wat prachtig! ik doe graag mee maar heb geen blog. veel blogplezier! groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Peetje,
    Wat een super leuke give-away heb je bedacht. Ik ga niet mee doen hoor, want ik heb zelf al een mooi kussen gemaakt voor op onze bank, maar ik zet wel een linkje op mijn blog.
    Er zal een ander heel blij worden van deze prachtige spullen...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe graag mee aan deze leuke ~~* Give Away *~~.
    Ik heb even een linkje op mijn blog gezet....
    Nu maar duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke give-away. Ik zie het kussen zo op mijn klepbank liggen. Het grijs naast de zwart-witte wolvenkop. En ook de dennenappels en sterren zijn zeer welkom. Oftewel, ik doe graag mee! IK zal het linkje op mijn blog plaatsen.
    Fijn weekend, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een superleuke Give-Away Peetje en dat mooie kussen zag ik al voorbij komen...prachtig en ik doe natuurlijk héél graag mee....ik zet je linkje op mijn blog...fijn weekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat lief van je....een prachtige warme prijs. Heb net een mooie give away gewonnen dus laat ik deze aan me voorbij gaan......

    Fijn weekend

    LIefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe ook heel graag mee aan de give-away maar dat linkje zetten dat weet ik nog niet hoe dat moet .
    Jilly is niet thuis om het mij snel even uit te leggen ( moeders leren nog van hun dochters haha)
    Zodra het lukt ...
    Liefs christel

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Peetje, wat een leuke weggevertje heb je bedacht. Ik doe graag mee. Ook leuk is het om je blog te volgen, zegt één van je 200 volgsters, een stille tot nu. Graag zou ik van je horen hoe je dit kussen breidt en met welk garen (zpaghetti of dat andere waar ik even niet op de naam kan komen). Succes met bloggen en groeten van Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ja ik doe graag mee, ik ben een stille lezer,met af en toe een berichtje.........maar ik volg je wel,al jaren..hihihi..

    Leuk hoor zo'n give away.......

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie give-away zeg. Vooral het kussen is zo mooi, heb je dat zelf gemaakt?

    Lieve groet Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Klein kerstpakketje schrijf je??... Ik vind het een supergaaf kerstcadeau!
    Het kussen is heel mooi and handmade ook bijzonder.
    Ik doe graag mee met je weggever, al heb ik geen eigen blog.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat leuk! Ik doe graag mee. We hebben pas een nieuw vloerkleed...gebreid. Dus dat kussen past er erg mooi bij. Gefeliciteerd en ik ga een linkje plaatsen. Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuk zo'n giveaway voor de winter. Ik wil graag je blog volgen er zijn nog heel veel mensen die ik nog niet ken
    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Peet,
    allereerst hartelijk dank voor je lieve reaktie op mijn blog!
    En inderdaad iets winnen/krijgen is altijd leuk, dus doe ik
    graag mee.
    Fijne dag nog!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik ga voor het kussen hoor Peetje. Zo gaaf (en dan hoef ik niet zelf te breien ;-) )
    De link staat inmiddels op m'n blog.
    Echt een hele leuke Give-Away. Het herinnert mij eraan dat ik het ook wel weer eens kan doen.
    Lieve groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Peetje
    Wat een prachtige Give-Away ik gun hem aan al jouw lezers.
    Ik geniet altijd erg van Bloggen, net als jij.
    Hoe positief altijd iedereen op alles reageert, en dat in deze ,,,,, wereld.
    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooie give away! Ik zal je link op mijn blog plaatsen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Peetje, wat een ontzettend mooi en leuk blog heb je. Ik doe veel leuke ideeën op voor mijn eigen stand op de Kerstmarkt waar ik voor de derde keer ga staan. Al een lange tijd ben ik een stille volger van verschillende prachtige blogs, zelf durf ik er nu nog niet aan te beginnen (maar ben wel een enthousiate Pinterest pinner) wie weet in de toekomst?
    Lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  39. ik wil ook graag meedoen, wat een super leuk kado en dat terwijl ik erg geniet hier
    bedankt hiervoor liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Graag doe ik ook mee (als het mij tenminste lukt dit te posten).
    Groetjes,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Je link gezien bij Mirjam wat een mooie give away ,je gaat inderdaad iemand super gelukkig hier mee maken ,ik ga je volgen en je link op mijn blog plaatsen ,ik ,kom hier nog terug ,leuke blog ,geniet van het bloggen groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hey hallo, ik moest van de week aan je denken want er kwam geen post van je binnen in mn lijst terwijl ik je toch volgde. Weet niet dat kan maar ik ben er weer en ga nog eens kijken waar t aan lag.
    En dan kom ik je give away ook nog eens tegen!! Hoe leuk is die! Ook ik doe graag mee om de feestvreugde te verhogen en plaats je foto op mn blog.
    Voor nu zeg ik een fijne dag en een goed weekend
    Lieve groet Brigitte
    Voor nu

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hallo,ik heb me net als nieuwe volger aangemeld.
    Een prachtige give-away,n echt kerstkado.
    Ik weet niet of het aan mijn tablet ligt maar ik kan de teksten op je blog erg slecht lezen tegen de lichte achtergrond.
    Hartelijke groeten en
    een fijn weekend gewenst, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Anita, kijk altijd stilletjes mee. en geniet enorm van jou blog.
    Probeer nu voor het eerst ook eens mee te dingen naar deze leuke give away.
    Zal ook volger worden van jouw gezellige en inspirerende blog.

    Groetjes uit het Twentse land.
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi,

    Geweldig blog, gewoon, met heerlijke knusse accesoires en niet alles stoer robuust. Heerlijk leefbaar zelfs.
    Al ben ik nummer zoveel, ik maak heeel graag kans op de give away. En extra leuk dat je zelf het kussen maakt.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Reacties
    1. Dankjewel voor je lieve reactie!
      Als je volger wil worden: aan de rechterkant van mijn blog staat op een blauwe balk "neem deel aan deze site" daar klik je op en dan kom je vanzelf (mits je een Google-account hebt, geloof ik) op het balkje 'volgen', klikken, en dan komt 'klaar' . Succes!
      Liefs, Peetje

      Verwijderen
  47. Even gemist dit, maar ik doe mee! Wat ziet dat er mooi uit! Gefeliciteerd met 2 jaar bloggen!
    lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ja, ik wil ookgraag meedoenaan je give-away!! Onwijs leuk dat zelfgebreidde kussen .
    Zou hier mooi op de bank staan 😉 je heb een mooi blog met ook leuke ideetjes, ik heb er al wat gezien, groetjes Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik ben een stille volger en sta iedere keer te kwijlen op je site, heel gezellig en nu ik in aanmerking kan komen om een stukje van jou smaak kan winnen voor in mijn eigen huis is helemaal fantastisch gefeliciteerd met je blog ga zo door ik wordt er erg blij van.Groetjes Janny A

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik kom voor het eerst op deze blog. Ziet er heel leuk uit en wil graag meedoen aan de give-away.
    Ziet er prachtig uit allemaal. Gr. Wina

    BeantwoordenVerwijderen
  51. hallo Peetje, ik kwam via seventeen room de eerste keer op je blog.
    woon zelf in Keulen,Duitsland ,sinds 40 jaar , maar ben een echte hollandse meid.
    wat een fantastische blog heb je , heerlijk genieten en inspiratie opdoen.
    je give-away is het einde, daar maak je zeker iemand heel blij mee, misschien ben ik dat wel :)
    ik word een trouwe bezoeker van jou en verheug me er al op
    liebe Grüße
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik doe graag mee.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ha Peetje,

    Mooie blog weer. Zag bekende vaas op het dienblad.
    Leuk idee die giva-away.
    Geniet van de gezellige wintertijd.

    Groetjes,
    Nel

    BeantwoordenVerwijderen